Moikka vaan kaikille! Alkanut vuosi on lähtenyt käymään "hieman" tahmeasti...  Olo on lähes sama kuin kissallani

Itsekkin menisin mielelläni laatikkoon ja jäisin sinne nukkumaan, kumpa se kevät sieltä pian tulisi, loppuis tää synkistely ja haluton mieliala jo pikkuhiljaa :(

Kaikesta matalapaineeesta huolimatta olen neulonut kahdet sukat, tässä ensimmäiset

Embossed Leave Socks kirjasta Favorite socks, tykkään mallista todella paljon :) Lanka oli "pienoinen" pettymys, ihan kamala sanon minä.... Dropsin Fabelia, todella ruma värimaailma, yöks. Sukat ajattelin antaa ystävälleni mutta mietin vielä koska eivät ole kyllä kauniit. Lankaa sukkiin kului 71g ja neulottu kolmosen puikoilla.

Toiset sukat on tehty miehen mummolle

Näyttävät ihan hassuilta kuvassa, mutta ovat oikeasti ihan kauniit. Sukkien malli Waving Lace Socks kirjasta Favorite socks. Tämä on ihan lemppari malli kirjasta, olen tehnyt tällä ohjeella jo vaikka ja kuinka monet sukat :) Lankana näissä sukissa Sandnesgarnin Sisu ja kulutus 67g, neulottu myös kolmosen puikoilla.

Ja sitten todiste siitä että minä olen hullu, ihan oikeasti....

Juu, neulon miehelle puseroa Gjestalin Maijasta, 3½ kokoisilla puikolla ja niin, lanka on mustaa, ja minulla on käsissä pikatie hulluuteen, ei tervejärkinen tällaista tee, siitä olen varma.

Sillävälin kun minusta tulee hullu miehen puseron kanssa, niin mies toteuttaa omaa käsityö osaamista varsin mallikkaasti

Penkki meidän pesuhuoneessa, kaunis eikö :)????

Seuraavaksi luvassa neulontaa, päivänvalossa sitä mustaa on niin paljon miellyttävämpi työstää :) Mutta sitä ennen siivoan hieman tätä blogiani. Kuulemisiin!