Kiitos kommenteistanne oikein paljon ja vastaan tässä samalla että vaikka minulla huonot fiilikset jäi tästä Wash+Filz-it!-langasta niin joku oli muistaakseni saanut hyviäkin tuloksia aikaiseksi tuolla langalla. Mä olen vaan niin heikkohermoinen etten ole jaksanut keskittyä kokeilemaan oikeanlaisia lämpötiloja ja linkousnopeuksia löytääkseni oikeanlaisen huovutustuloksen :)

No niin, nyt on sitten viimeiset tumput huovutettu ja ne taas huopuivat todella tiiviiksi ja pieniksi, ehkä menevät just ja just työkaverin kohta kolmevuotiaalle pojalle, toivottavasti.

Lankana Wash+Filz-it! kulutus 66g.

Villelle valmistui sormikkaat ihanaisesta Regian sukkalangasta :)

Taivaallista neulottavaa huopatumppujen jälkeen :) Ohje ihan perus hansikas 10-vuotiaalle. Kulutus 40g 2.75mm puikoilla.

Ja sitten mä SAIN lankaa!!!!!! Armi käväs kylässä toissailtana ja annoin hänelle kasan lankaa mukaan joista en itse välittänyt ja tänään sitten vastavierailulla sain Armilta tämmöisiä lankoja!

Vironvillapallo ihan mun väristä, regiaa vajaa 2 kerää ja GGH:n Venetoa 4 kerää. Ihania!

Ja sitten vielä tämmöisiä

Smartia 300g, Fabel kerä ja vajaa kerä vihreää stepiä jota löytyy myös omista varastoista, mukava hyödyntää myös toisten jämäkerät :)

Nyt meen kiukulla neulomaan Mimmin kaulahuivin loppuun että pääsen lapasten kimppuun :D Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja neulomisiin!