Löysin tämän AnniTannin elämä...-blogista, pyysin kirjaimen ja sain L-kirjaimen. Elikkä kommentoi tähän loppuun ja minä annan sinulle kirjaimen. Sitten kirjoitat blogiisi 10 sanaa jotka alkavat kyseisellä kirjaimella, lisää myös selostus mitä kyseinen sana sinulle merkkaa ja miksi.
Ja tästä lähtee Katrin ällät

1. Lukeminen, rakastan lukemista, lukisin enemmän jos ehtisin, lukemiselta aikaa vievät käsityöt ja lapset.
2.Lapset, minulla on noita ihanaisia riiviöitä neljä kappaletta, elämä ilman heitä olisi kovin tyhjää ja hiljaista.
3.Laiskottelu, välillä on vaan ihan pakko olla öllötellä ettei sekoa :)
4.Laulaminen, valitettavasti minulla ei ole yleisön kestävää lauluääntä mutta yleensä lauleskelen yksin autolla ajaessa.
5.Laatoitukset, niitä on mukava tehdä ja niitä on mukava katsella.Meidänkin pihalle tulee sitten laatoituksia kunhan joskus rikastun.
6.Lanka, lankaa ei voi koskaan olla liikaa! Lankaa on oltava joka lähtöön ja joka mielialaan, aina täytyy olla varalla jotain ihanaa jolla saa pahan mielen tarvittaessa pois!
7.Liskot, mä tahtoisin sellasen ihanan parta-agaman, joskus sitte mä sellasen ostan kunhan lapset kasvaa tarpeeksi isoiksi.
8.Leppäkertut, puutarhurin pienet apulaiset kukapa niistä ei tykkää :)
9.Linnut, ovat otuksia joista en pidä, pelkään lintuja!
10.Lapio, mitäpä muuta se puutarhuri tarvitsee kun kunnon lapion, sillä on hyvä tehdä töitä!