
Lapset on itse valineet värit pupuihin. Vihreä-ruskea on Eetun ja pinkki-keltainen Millan. Puput tein pyörönä ja lankaa kului Eetun pupuun 57g ja Millan pupuun 54g.
Nyt olen mukana Helmiksen pipoilussa, ja vuorossa on pipo Eetulle. Joskohan tämän jälkeen alottaisin pupuilun ihan tosissaan ja saisin tehtyä muutaman Apupupun, ja pääsisin valtavasta jämäkeräkasasta eroon järkevällä tavalla :)






Kommentit