Ette kyllä usko että tämä on totta mutta juu-u, minä olen neulonut jotain :D!!!!!!!  No ihan perustavis sukat mutta kuitenkin, parempi sekin kun ei mitään :)
Ja tässä nämä sitten ovat, sukat Austermann Stepistä kulutus 73g, ja ovat rumat, en tykkää etes, höh...
1432702.jpg
Ja kuvakin taas ihan loistava...

Ja sitten minä olen saanut lankaa suuren veden takaa :) Tyttäreni kummisetä kävi Ameriikassa asti ja tottakai minä sain tuliaiseksi aivan ihania lankoja :)
1432703.jpg
Red heart on ihan wallmartin 100% muovia, mutta muut on ostettu ihanasta pienestä lankakaupasta, värikkäät pötkylät Colinette shimmeria, vihreäkeltainen merinosilkkiä ja pinkki kerä viskoosia, ostettu ihan nimen takia joka on Touch me... :)

Sen verran omia kuulumisia että talo on nyt myynnissä, kaikki asiat on pikkasen levällään... mitään tietoa ei oikeestaan ole mitä tapahtuu kesäkuun alusta jolloin on luvattu että talo on tyhjä, saas nähdä minne maailma seikkailijan kuljettaa ;)

Ihanan aurinkoista kevättä kaikille jotka tänne vielä eksyvät, kuulemisiin :)