Jeps, olen hakenut puseron neulontaan hiukan motivaatiota lankakaupasta :D Siis tein itselleni asian selväksi ettei mitään tule puikoille ennenkuin miehen pusero on valmis, ja nyt olen sitten hamstrannut lankaa.

Itsekidutuksen maailmanmestari täällä vaan hei :D!!!! Noron sukkalankaa kerä, toi ihana vihreä Freedom Spirit päätyy joskus tulevaisuudessa kait lapasiksi ja Smartit menee pojan puseroon, huoks miksei miehen pusero voi olla jo valmis?!?

Ja sitten lisää lankaa...

Sandnesgarnin Scala, vuosikerta lankaa luulisin koska en ole ennen tätä tavannut. Tätä siis 13 kerää ja siitä tulee jotain tyttärelle. Linneat akryyliä, ja niistä pipo Eetulle joka ei kutkuta :)

Miehen pusero on nyt edennyt sen verran että takakappele on valmis, nyt etupuolen kimppuun sitkeästi. Puseroon on uponnut lankaa jo nyt 400g, kilon olen siihen varannut joten olen toiveikas että se riittää. Illalla suuntaan taas kohti Laitilaa yrittäjäkurssille, ja näin olen taas askeleen lähempänä unelmaani mutta sitä ennen neulon niin paljon kuin ehdin, kuulemisiin!