Heipäti hei vaan! Kyllä täällä vielä ollaan, tosin en mä oikeen oo mitään etes neulonu, mä oon tehny Friikaa <3 Elokuun alussa sain liikehuoneiston haltuuni ja projekti näytti tältä :)

Jännää ku ei muistanut että mitäs kaikkea kivaa niistä laatikoista löytyykään...

No ei oo vaikea arvata että puikkoja

ihanaisia :) ja tietysti lankaa myös!

Ihanaa Naturuldia ja muita aarteita kymmeniä kiloja!

Mun mies oli aika tyytyväinen ku sai auttaa mua näitten hyllyjen kans

Monta hyllyä ja tämä oli se ensimmäinen...

Ja sit se mun ihana mies teki mulle ihan itte myyntitiskin

Siitäkin mä tykkään!

Ja ihanien ihmisten avustuksella kohta näytti jo tältä

Mekein hyllyt täynnä lankaa.

Ja toiselta kantilta näytti tältä

Minun ihana oma lankakauppa on valmis!

Sohva toivottaa kaikki neulojat tervetuleiksi!

Toivottavasti täällä tulee istumaan monta innokasta neulojaa vielä joskus :)

Ja kauppias ihan itse myös on vamiina palvelemaan ihan jokaista :)

Täten kutsun teidät kaikki vierailulle ja ostoksille minun ihanaan lankakauppaan, toivottavasti nähdään!

Tervetuloa Friikaan!