
Vaikeuksia ottaa kuvaa sukista jaloissa :)
Tässä vielä toinen kuva sukista edestä ja sivulta :)

Tein sukat isommalla ohjeella ankanräpylä jaloille ja lankana se sama vanha seiskaveikka 95g, puikot 3½.
Malli on niin kaunis että näitä tulee tehtyä varmasti enemmänkin, ihanat :)






Kommentit