Mä olen ihan poikki! Eilen vietettiin meidän Villen 6-vuotissynttäreitä, ei tosin kotona vaan Turussa MUKKELIS MAKKELIKSESSA. Tämä paikka järjestää iltapäiväkerhoja, lasten liikuntakerhoja yms. ja sitten näitä liikunnallisia synttäreitä. Ajatus siitä, että meillä juoksisi kotona omien muksujen lisäksi 13 vierasta, oli kauhea, EI KIITOS! No lastenkutsut onneksi oli ja menikin hienosti. Poika sai paljon kivoja uusia leluja ( joo Katja, legoja tuli vaikka kuinka paljon lisää :D ) ja melkein kaikki kutsutut lapset pääsivät paikalle. Villen virallinen syntymäpäivä on oikeasti vasta tänään mutta juhlat on nyt juhlittu, huoh...

Ja sitten meidän Miukkis :D Voi raasua, sille tehtiin kastraatio tänään aamulla, kaikki meni hyvin ja muutaman tunnin unien jälkeen kissa on toiminut jo ihan normaalisti. Jospas ne Miukkiksen mouruamiset nyt vähenis :)

Mulla on huomenna se viheliäinen tentti, kirjaa olen yrittänyt lukea mutta ku ei mene jakeluun niin ei... Ei ole kyllä kovin luottavainen olo :(
Onneksi nyt alkaa pitkä loma ja saa ihan rauhassa tehdä joulusiivoukset ja leipomiset ilman koulustressiä, ja ihana ensviikko, lapset menee hoitoon ja mä pääsen jouluostoksille, jippii!!!
Ai niin meinasin unohtaa ihan kertoa että Kiri edistyy hyvää vauhtia, toivoa on että saan sen pikkujouluihin käyttöön, kuvia tulee sitten vasta valmiista huivista.