Tässä tämä minun ihana puikkokämmekkäni on, kukassa :)
696349.jpg
Kuudesta nupusta jo neljä on auennut kauniiksi kukaksi, olen tästä nyt niin ylpeä!

Vielä lähikuvaa kukasta kun se vaan on niin kaunis!
696351.jpg
Nyt on aivan kamala hinku saada lisää erillaisia ihania orkideoita, kuka lähtee rahoittamaan tätä projektia ;)

Käsityörintamalla on kuollettavan hiljaista, kaikki aika ja puhti menee töissä ja töitten jälkeen omalla pihalla tonkiessa, ihan tylsää... Olen tässä ollut jo lähes kaksi viikkoa "lomalla", mies lähti lasten kanssa sukuloimaan kotikonnuille, ja minä olen otanut tästä ajasta kaiken irti :)  Ei ole paljoa tätä ämmää kotona näkyny, kaikkea puuhaa on kyllä ollut. Lapsia on jo ihan sairas ikävä, onneksi koko porukka tulee huomenna ( toivottavasti ) kotiin :) 

Eilen olin Turunseudun neuletapaamisessa, valitettavasti paikka ei ollut niin kiva kuin tuttu Kerttu, mutta kivaa oli taas nähdä muitakin neulojia! Tapaamisen jälkeen lähdettiin Leenan kanssa kotipizzan kautta Anttilaan, ja sieltä tarttui mukaan nämä ryökäleet
696352.jpg
Puolikiloa Oliviaa joista vielä joskus tulee Bonsai Tunic, jos jostakin tippuis vielä lisää tunteja vuorokauteen niin olisin onnellinen :)

Ja hep, hep, laskuri juoksee huimasti taas! Se kelle osuu ensimmäisenä laskurissa numero 33 333 jättää viestiä ja minulta saa yllärin, tälläkertaa hyväksyn siis vain nopeimman!!!!!